Гарантія на товар

Кожен товар, придбаний у нашій компанії, має гарантійний термін. Ми захищаємо наших покупців від підробок і несемо відповідальність за товар.

Право на гарантію:

Відповідальність має бути взаємною. Щоб зберегти право на гарантію, Вам необхідно:

  1. Зберегти товарний чек або товарно-транспортну накладну - її значущість дорівнює значущості гарантійного талона.
  2. ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряти комплектацію Вашого замовлення - всі компоненти комплекту мають бути в наявності та відповідати заявленим характеристикам (відповідність замовленої моделі з одержуваною, типорозмір шин або дисків, сезон шин, наявність болтів/гайок/проставних кілець, якщо такі йдуть у комплекті з дисками). Усі претензії щодо комплектації замовлення приймаються до отримання товару на складі транспортної компанії.
  3. Перш ніж встановлювати диски на автомобіль, необхідно провести ОБОВ'ЯЗКОВО контрольну примірку. примірку. Для цього один диск приміряється на маточину. Тільки після того, як ви переконалися, що диск підходить за своїми параметрами, одягайте шину. У разі невідповідності ми повертаємо Вам сплачену суму або проводимо заміну товару. Після встановлення шини на диски компенсація та обмін не здійснюються.
  4. У разі виявлення заводського браку, здійснюється повернення сплаченої суми або ж заміна товару. Якщо заводський брак виявляється вже в процесі експлуатації для заміни/повернення необхідно підтвердження браку незалежною експертизою, Науково-дослідний інститут УкрСЕПРО (м. Біла Церква, м. Дніпропетровськ). Усі витрати з проведення експертизи несе покупець. У разі позитивного висновку, проводиться процедура заміни шини, або повернення грошей.
Повернення та Обмін

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживачів", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий у магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримано таких умов:

  • товар, не був у вживанні і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів відкриття;
  • товарний вигляд збережено - тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон (квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю) збережені всі ярлики і заводське маркування.

Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливе протягом 14 днів не враховуючи дня купівлі.

Для повернення товару покупець повинен написати заяву на повернення товару.

У заяві викласти причину повернення товару і вказати бажання замінити товар або повернути гроші. Крім того, у заяві обов'язково необхідно зазначити таку інформацію: дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце видачі); дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару станом на момент продажу); суму сплачених за товар грошових коштів.

Обмін або повернення товару здійснюється за адресою м. Київ, проспект Відрадний, 52 з понеділка по п'ятницю с 09.00 - 18.00.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою "Нова Пошта". Якщо у товару збережено товарний вигляд і пакування, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки включно.

Повернення грошей можливе протягом 7 днів з дня подання заяви за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.

Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживачів" перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу.

To Top
Контакти
Головна
Кабінет
Хочу
0 Кошик